Byråavtaler

En strategi kjennetegnet av samordning og helhet står sentralt for å oppnå optimale resultater på internett. Mediahjelp gir nøytrale og uavhengige råd og tilbyr våre kunder den beste mediemiksen som passer kundens behov og utfordringer. For å ha høy kompetanse og gode rammeavtaler som kommer våre kunder til gode, samarbeider Mediahjelp tett med en rekke ledende leverandører innen digital markedsføring. De mest sentrale partnerne våre er Facebook, Google, Gule Sider, Kvasir og 1881, og under følger en kort beskrivelse av disse høyt verdsatte partnerne samt relasjonene våre til dem:

Facebook

Som en av ytterst få kommunikasjonsaktører i Norden har Mediahjelp en eksklusiv byråavtale med Facebook. Vi har dermed mulighet for å tilby fordeler ved annonsering her, noe som forenkler prosessen for alle parter. I tillegg er vår direktelinje til Facebook og egen kontaktperson ved hovedkontoret i Dublin meget verdifull i situasjoner der man trenger å snakke med Facebook direkte og på kort varsel. Annonsering på Facebook er svært effektivt når man ønsker god synlighet på internett, og Facebooks unike segmenteringsmuligheter gjør at man med stor treffsikkerhet kan henvende seg til nøyaktig den målgruppen man ønsker og på de stedene man ønsker i forhold til geografi. Omtrent 2,5 millioner nordmenn er mer eller mindre aktive Facebook- brukere per dags dato, veksten er fortsatt sterk, og Facebook er derfor en annonsekanal som kan måle seg med fjernsyn, radio og de største avisene. Mange bedrifter har dermed meget gode muligheter for treffsikker kommunikasjon på Facebook, enten gjennom ren annonsering eller med egen Facebook- side.

Google

Google er verdens største og viktigste søkemotor og ikke minst markedsplass. Mediahjelp har inngått en byråavtale med Google som gjør at våre kunder blir en del av vårt kundesenter og får den beste oppfølgingen av kampanjer i Google Adwords, Google Adsense eller oppføring i Google Maps. Vi har også tilgang til Google sine dyktige medarbeideres kompetanse om man skulle ha behov for dette. Annonsering i Google har i løpet av få år blitt en av de mest lønnsomme annonsekanalene for svært mange bedrifter i Norge, og Googles lansering av betaling per klikk (eller ppc- annonsering) har endret mye av annonsering på internett slik vi kjenner det – på denne måten betaler man nemlig for konkret trafikk, og annonsørene kan enkelt kontrollere effekten av kampanjen både underveis og i en evalueringsfase i etterkant. Statistikkverktøyet Google Analytics er viktig i forhold til å oppnå de beste resultatene, og du får full oversikt over hvilke trafikkilder og søkeord som er mest lønnsomme.

Gule Sider

Den største og viktigste av nettkatalogene i Norge. Mediahjelp har byråavtale med Gule Sider som bidrar til at vi kan formidle en optimal løsning til optimal pris på vegne av annonsørene som samarbeider med oss. Dette bidrar til at kundene våre får en økonomisk forsvarlig løsning ut fra sine målsettinger og økonomiske forutsetninger, og vi tar oss selvsagt av all nødvendig kontakt med Gule Sider og Eniro Norge.

Byråavtaler

mediahjelp

Kvasir

Kvasir er den største søkemotoren i Norge, og med det også en meget god kanal for markedsføring på nett. Gjennom avtalen vår tar vi oss av all kommunikasjon med Kvasir og besørger gode kampanjer med best mulige resultater i det skandinaviske markedet. Vi får også alle oppdateringer på nyheter fra Kvasir og Eniro Norge, og kan på den måten videreformidle til kundene våre 100% korrekt informasjon.

Opplysningen 1881

Opplysningen 1881 er Telenors offisielle opplysningsleverandør og en stor aktør i markedet. 1881.no utvikler stadig nye produkter og løsninger, og Mediahjelps avtale med dem gjør at vi hele tiden er oppdatert på siste nytt og dermed også er i stand til å rådgi kundene våre på en meget tilfredsstillende måte. Også overfor 1881.no tar Mediahjelp seg av all kommunikasjon på dine vegne.

Byråavtaler

mediahjelp
mediahjelp